Elke reactie is welkom. Als klant van Health2Work kunt u rekenen op een goede service. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Dan horen wij dat graag van u. Want, alleen als wij uw ongenoegen kennen, kunnen wij ons uiterste best doen om u alsnog tevreden te stellen.

Uw klacht is ook van grote waarde voor het verbeteren van onze service. Heeft u een klacht over onze producten en/of diensten? Laat het ons weten via info@health2work.nl of telefoon 03 808 43 99. Wij zoeken dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Health2Work draagt het Webshop Keurmerk en indien u een klacht hebt waar u met Health2Work niet uit komt, dan kunt u een beroep doen op de geschillencommie van Stichting Webshop Keurmerk. Misschien heeft u geen klacht, maar wel een vraag. Daarvoor kunt u terecht op onze pagina veelgestelde vragen (FAQ) voor meer informatie over uiteenlopende onderwerpen. Heeft u tips of suggesties? Deze zijn van harte welkom via info@health2work.nl of telefoon 088 240 00 60. Een goede tip of suggestie wordt door ons altijd beloond.

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze Privacy verklaring voor meer informatie.

Cookies accepteren