Versnel het inkoopproces met een OCI-koppeling

Ontdek inkoopefficiëntie met OCI-koppeling: De sleutel tot naadloze webshopintegratie en gepersonaliseerde inkoopervaringen.

OCI-koppeling

Wat is OCI?

We koppelen onze webshop aan jouw e-procurementsysteem via de OCI-koppeling, ook wel bekend als de Open Catalog interface. Via onze webshop krijg je toegang tot gepersonaliseerde bestellijsten, prijzen en productbeschikbaarheid. Op deze manier kun je gemakkelijk inkooporders rechtstreeks via de website maken. Zo hoef je maar in één systeem te werken.

Jouw voordelen

  • Data hoeft maar één keer ingevoerd te worden;
  • Jouw productinformatie wordt aangevuld met informatie vanuit onze webshop;
  • Je beschikt altijd over actuele artikelinformatie, zoals voorraad en prijzen.

Eenvoudige koppeling

De integratie met een inkoopsysteem is eenvoudig. Samen met jou selecteren we het assortiment. Dit assortiment plaatsen we in een eigen online productcatalogus. Binnen vijf werkdagen zal de koppeling operationeel zijn. Je ontvangt van ons een unieke webshop-URL en inloggegevens om direct aan de slag te gaan.

Koppelbaar met onder andere:

  • Visma
  • ProActice
  • Exact
  • SAP
  • AFAS software
  • Cevino

Sinds kort heeft Health2Work voor Nyenrode een koppeling gemaakt met het inkooppakket. Waardoor Nyenrode met één druk op de knop een bestelling kan plaatsen. Health2Work verzorgt koppelingen met diverse inkooppakketten. De koppeling met Nyenrode werd binnen 5 dagen gerealiseerd. “We besparen minimaal een halve dag per week door gebruik te maken van de koppeling”, aldus Miranda van der Velde, Huisvestiging & Projecten Nyenrode.

Meer informatie over de OCI-koppeling? Mocht je meer informatie willen ontvangen vul dan onderstaand formulier in, wij nemen binnen 24 uur contact met je op.